In VBS De Toverboom te Bel volgden 137 leerlingen van het lager onderwijs onze lessen. Ook de oudste kleuters bezochten de rookkamer.
In diezelfde week gingen alle kinderen van de school wandelen voor het goede doel en zamelden op die manier geld in voor onze vzw. Dankjewel voor dit mooie initiatief!